Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Výhodná paletová doprava. Zásilky o hmotnosti nad 350 kg dopravíme po celé ČR pouze za 390 Kč. 

Položit dotaz

Načíst

Doprava, platba, reklamace

1. BALÍKOVÁ DOPRAVA CŘ

  • Rychlé doručení skladového zboží po ČR
  • Příplatek za dobírku 39 Kč. Dobírku lze hradit platební kartou
  • Rozvoz Po-Pá od 8:00 - 17:00
  • SMS avízo s předpokládaným 3 hod. časovým oknem pro doručení
  • Druhý pokus o doručení zdarma

Ceník balíkové dopravy po celé ČR

Hmotnost balíků do:

Doba dodání 1-3 prac. dny dny

Doba dodání 1-3 prac. dny

Balík (do 5 kg) 99 Kč 110 Kč
Balík (do 15 kg) 139 Kč 150 Kč
Balík (do 25 kg) 159 Kč 180 Kč
Balík (do 40 kg) 1-2 balíky 189 Kč 1-2 balíky 210 Kč
Balík (do 55 kg) 2-3 balíky 310 Kč 2-3 balíky 290 Kč
Balíky (do 75 kg) 3 balíky 440 Kč 3 balíky 420 Kč

 

1.1. Doručení na výdejní místa PPL parcel box

  • Doručení po celé ČR a SR balíky s hmotností do 15 kg
  • Nelze platit na dobírku
  • Výdejní místa AlzaBox, PPL Parcelbox a PPL Parcelshop
  • Cena za službu po území ČR je 95 Kč
  • Cena za službu po území SR je 150 Kč

2. PALETOVÁ DOPRAVA po celé ČR

  • Rozvoz Po-Pá od 8:00 - 17:00
  • Příplatek za dobírku v hotovosti 89 Kč. Dobírku nelze hradit platební kartou.
  • Telefonické nebo SMS avízo v den doručení. Paleta je součástí ceny dopravy.
  • Možnost volby ekonomické přepravy naší dopravou Granofyt, nebo expresní dopravy s Raben Logistics
  • K závozům paletového zboží používáme nákladní vozy do 7,5 - 12 t vybavené hydraulickým čelem. Manipulace s paletou je zajištěna pomocí paletové vozíku. Palety převezeme na krátkou vzdálenost po zpevněné ploše.
VHODNÉ: asfalt, beton, dlažba
NEVHODNÉ: tráva, štěrk, písek, šikmá plocha (i mírný kopeček)
 

Ceník paletové přepravy po celé ČR:

Hmotnost zboží:

Doprava Granofyt
Doba dodání 4 - 10 prac. dní

max. hmotnost zboží 24.000 kg

 Raben Logistics - Expresní dodání
Doba dodání 1 - 3 dny prac. dny

max.hmotnost zboží 3000 kg

do 100 kg 550 Kč 590 Kč
do 150 kg 590 Kč 690 Kč
do 350 kg  490 Kč 790 Kč
nad 350 kg 390 Kč 890 Kč -1190 Kč

 

2.1. Přeprava Granofyt - Doba dodání 4-10 dní

Zboží skladem Vám doručíme naší dopravou Granofyt v rozmezí 4-10 dnů. 

2.2. Přeprava Raben Logistics - Doba dodání 1-3 dny

Pokud na zboží spěcháte, nebo chcete doručit ve Vámi zvolený den, tak si můžete vybrat spediční společnost Raben Logistics. Při objednání do 10:00 dostanete zboží zpravidla následující pracovní den. 

2.3. Dodání zásilek na Slovensko

  • Balíky do 80 kg posíláme přepravní společností PPL, paletové zboží nad 80 kg přes společnost GEIS nebo RABEN.
  • Doba doručení skladového zboží po SR: Balíky do 80 kg do 3 prac. dní. Palety nad 80 kg do 5 prac. dní.
  • Příplatek za dobírku 39 Kč. Dobírku lze hradit platební kartou.
  • Rozvoz Po-Pá od 8:00 - 17:00
  • SMS avízo s předpokládaným 3 hod. časovým oknem pro doručení
       
Hmotnost balíků/palety do:
Balík (do 2 kg) 139 Kč N/A
Balík (do 5 kg) 149 Kč N/A
Balík (do 20 kg) 195 Kč N/A
Balík (do 60 kg) 2 balíky 440 Kč N/A
Balík (do 80 kg) 2-3 balíky 790 Kč N/A
Paleta (do 150 kg) N/A 950 Kč
Paleta (do 350 kg) N/A 1690 Kč
Paleta (do 650 kg) N/A 2150 Kč
Palety (do 1200 kg) N/A 2790 Kč
Palety (do 6000 kg) N/A Individuální nabídka
Palety (nad 6001 kg) N/A Individuální nabídka

 

3. OSOBNÍ ODBĚR

Za osobní odběr na prodejně neplatíte žádné další poplatky. V objednávce máte možnost zvolit způsob platby (v hotovosti, kartou nebo převodem). O možnosti vyzvednutí budete informováni na Váš e-mail, zboží bude na prodejně připraveno k odběru maximálně po dobu 4 dnů, tuto lhůtu lze prodloužit prostřednictvím e-mailu, nebo po telefonické dohodě.

Naše Prodejna:

Otevírací doba:
Po-Pá: 8:00 - 18:00
Sobota: 8:00 - 14:00

 

4. MOŽNOSTI PLATBY:

  1. Osobní odběr (Při osobním odběru můžete zaplatit hotově nebo kreditní kartou)
  2. Platba on-line kartou (Nejrychlejší garantovaný způsob platby je přes platební bránu The Pay, platbu můžete provést i z Vaší platební karty.)
  3. Platba dobírkou + 49,- Kč (Zboží zaplatíte v hotovosti řidiči přepravní služby po předání zásilky.)
  4. Platba předem převodem - Po připsání na náš účet expedujeme následují den.
Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem na náš účet, bude Vám vystavena a na e-mail zaslána zálohová faktura. Po jejím proplacení bude zboží připraveno k odeslání. Platbu převodem posílejte vždy na účet vedený u Fio banky, a.s. Číslo účtu je 2501443327/2010. VS: číslo objednávky.

 

5. problém se zásilkou? Jsme tu pro vás

Reklamace

Děláme vše pro to, aby Vaše objednávky dorazily včas a v pořádku.
Pokud přesto dojde k potížím – například ke zpoždění, poškození zásilky nebo ztrátě u dopravce – prosíme, kontaktujte nás co nejdříve.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, proto jsme připravili přehledný postup, jak reklamaci vyřídit rychle a efektivně.

📞 Telefon: +420 602 549 747 (Po–Pá, 8–18 hod.)
✉️ E‑mail: reklamace@granofyt.cz


5.1. Postup při reklamaci

Abychom mohli reklamaci vyřešit co nejrychleji, doporučujeme postupovat následovně:

Kontaktujte nás
Na e‑mail reklamace@granofyt.cz nebo na telefonním čísle 602 549 747

V případě poškozeného zboží
Zašlete nám prosím fotografii poškození e‑mailem nebo přes WhatsApp. Díky tomu budeme schopni situaci vyřešit bez zbytečných prodlev.

Při doručení jiného než objednaného zboží
I zde nám pomůže fotografie – usnadní nám rychlou nápravu.


5.2. Nedoručená zásilka

Pokud zásilka nedorazí z důvodu ztráty u dopravce:
• Zašleme Vám nové zboží, aby k Vám dorazilo co nejdříve.
• Současně Vás požádáme o podepsání čestného prohlášení, které je nutné pro vyřízení reklamace s dopravcem.

Děkujeme za spolupráci, která nám pomáhá celý proces urychlit.


5.3. Průběh vyřízení reklamace

• Standardní lhůta pro vyjádření k reklamaci činí dva pracovní dny.
• U složitějších případů může být lhůta delší, vždy Vás však budeme průběžně informovat.
• Kontaktovat Vás budeme telefonicky nebo e‑mailem – proto prosíme o kontrolu správnosti kontaktních údajů uvedených ve Vaší objednávce nebo zákaznickém účtu.


5.4. Kdy reklamaci nelze uznat

Reklamaci nelze uznat v případě, že je zřejmé, že došlo k mechanickému poškození zboží způsobenému manipulací ze strany zákazníka.
Děkujeme za pochopení – tato pravidla nám umožňují postupovat férově a zachovat kvalitu našich služeb.


5.5. Reklamace při osobním odběru

Pokud si zboží vyzvedáváte osobně, doporučujeme zkontrolovat ihned na místě, zda odpovídá Vaší objednávce.
Při větším množství objednávek může výjimečně dojít k chybě – děkujeme za pochopení.

Pokud zjistíte nesrovnalost až doma, obraťte se na nás:
• Zboží můžete vyměnit přímo u nás.
• Při výměně prosíme o předložení účtenky, podle které nákup dohledáme.
• Pokud účtenku nemáte, ale objednávka je viditelná ve Vašem zákaznickém účtu, není problém reklamaci vyřídit.

Bez účtenky a současně bez záznamu nákupu v zákaznickém účtu bohužel reklamaci vyřídit nelze.

Děkujeme, že si objednávku při osobním odběru kontrolujete – přispívá to k rychlému a bezproblémovému vyřízení Vašich požadavků.

Tel.: +420 602 549 747 (v pracovních dnech mezi 8–18 hod.) nebo nám napište na reklamace@granofyt.cz

Přihlásit odběr novinek