Výhodná paletová doprava. Zásilky o hmotnosti nad 350 kg dopravíme po celé ČR pouze za 390 Kč.
Hmotnost balíků do: |
Doba dodání 1-3 prac. dny dny |
Doba dodání 1-3 prac. dny |
Balík (do 5 kg) | 99 Kč | 110 Kč |
Balík (do 15 kg) | 139 Kč | 150 Kč |
Balík (do 25 kg) | 159 Kč | 180 Kč |
Balík (do 40 kg) | 1-2 balíky 189 Kč | 1-2 balíky 210 Kč |
Balík (do 55 kg) | 2-3 balíky 310 Kč | 2-3 balíky 290 Kč |
Balíky (do 75 kg) | 3 balíky 440 Kč | 3 balíky 420 Kč |
Hmotnost zboží: |
Doprava Granofyt max. hmotnost zboží 24.000 kg |
Raben Logistics - Expresní dodání max.hmotnost zboží 3000 kg |
do 100 kg | 550 Kč | 590 Kč |
do 150 kg | 590 Kč | 690 Kč |
do 350 kg | 490 Kč | 790 Kč |
nad 350 kg | 390 Kč | 890 Kč -1190 Kč |
Zboží skladem Vám doručíme naší dopravou Granofyt v rozmezí 4-10 dnů.
Pokud na zboží spěcháte, nebo chcete doručit ve Vámi zvolený den, tak si můžete vybrat spediční společnost Raben Logistics. Při objednání do 10:00 dostanete zboží zpravidla následující pracovní den.
Hmotnost balíků/palety do: | ![]() |
![]() |
Balík (do 2 kg) | 139 Kč | N/A |
Balík (do 5 kg) | 149 Kč | N/A |
Balík (do 20 kg) | 195 Kč | N/A |
Balík (do 60 kg) | 2 balíky 440 Kč | N/A |
Balík (do 80 kg) | 2-3 balíky 790 Kč | N/A |
Paleta (do 150 kg) | N/A | 950 Kč |
Paleta (do 350 kg) | N/A | 1690 Kč |
Paleta (do 650 kg) | N/A | 2150 Kč |
Palety (do 1200 kg) | N/A | 2790 Kč |
Palety (do 6000 kg) | N/A | Individuální nabídka |
Palety (nad 6001 kg) | N/A | Individuální nabídka |
Za osobní odběr na prodejně neplatíte žádné další poplatky. V objednávce máte možnost zvolit způsob platby (v hotovosti, kartou nebo převodem). O možnosti vyzvednutí budete informováni na Váš e-mail, zboží bude na prodejně připraveno k odběru maximálně po dobu 4 dnů, tuto lhůtu lze prodloužit prostřednictvím e-mailu, nebo po telefonické dohodě.
Děláme vše pro to, aby Vaše objednávky dorazily včas a v pořádku.
Pokud přesto dojde k potížím – například ke zpoždění, poškození zásilky nebo ztrátě u dopravce – prosíme, kontaktujte nás co nejdříve.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou, proto jsme připravili přehledný postup, jak reklamaci vyřídit rychle a efektivně.
📞 Telefon: +420 602 549 747 (Po–Pá, 8–18 hod.)
✉️ E‑mail: reklamace@granofyt.cz
Abychom mohli reklamaci vyřešit co nejrychleji, doporučujeme postupovat následovně:
• Kontaktujte nás
Na e‑mail reklamace@granofyt.cz nebo na telefonním čísle 602 549 747
• V případě poškozeného zboží
Zašlete nám prosím fotografii poškození e‑mailem nebo přes WhatsApp. Díky tomu budeme schopni situaci vyřešit bez zbytečných prodlev.
• Při doručení jiného než objednaného zboží
I zde nám pomůže fotografie – usnadní nám rychlou nápravu.
Pokud zásilka nedorazí z důvodu ztráty u dopravce:
• Zašleme Vám nové zboží, aby k Vám dorazilo co nejdříve.
• Současně Vás požádáme o podepsání čestného prohlášení, které je nutné pro vyřízení reklamace s dopravcem.
Děkujeme za spolupráci, která nám pomáhá celý proces urychlit.
• Standardní lhůta pro vyjádření k reklamaci činí dva pracovní dny.
• U složitějších případů může být lhůta delší, vždy Vás však budeme průběžně informovat.
• Kontaktovat Vás budeme telefonicky nebo e‑mailem – proto prosíme o kontrolu správnosti kontaktních údajů uvedených ve Vaší objednávce nebo zákaznickém účtu.
Reklamaci nelze uznat v případě, že je zřejmé, že došlo k mechanickému poškození zboží způsobenému manipulací ze strany zákazníka.
Děkujeme za pochopení – tato pravidla nám umožňují postupovat férově a zachovat kvalitu našich služeb.
Pokud si zboží vyzvedáváte osobně, doporučujeme zkontrolovat ihned na místě, zda odpovídá Vaší objednávce.
Při větším množství objednávek může výjimečně dojít k chybě – děkujeme za pochopení.
Pokud zjistíte nesrovnalost až doma, obraťte se na nás:
• Zboží můžete vyměnit přímo u nás.
• Při výměně prosíme o předložení účtenky, podle které nákup dohledáme.
• Pokud účtenku nemáte, ale objednávka je viditelná ve Vašem zákaznickém účtu, není problém reklamaci vyřídit.
❗ Bez účtenky a současně bez záznamu nákupu v zákaznickém účtu bohužel reklamaci vyřídit nelze.
Děkujeme, že si objednávku při osobním odběru kontrolujete – přispívá to k rychlému a bezproblémovému vyřízení Vašich požadavků.
Tel.: +420 602 549 747 (v pracovních dnech mezi 8–18 hod.) nebo nám napište na reklamace@granofyt.cz